יום חמישי, 24 ביולי 2014

לסחור במט"ח מהמחשב האישי

מסחר במט"ח הפך בשנים האחרונות לאחת העבודות הנחשקות ביותר במשק הפרטי. הסיבה העיקרית לכך קשורה לאופן בו ניתן לבצע מסחר מתוך המחשב האישי, מבלי לצאת מהבית ובמשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. יש שורה ארוכה של אתרי אינטרנט המאפשרים מסחר במט"ח מהמחשב האישי. אתרים אלו מקפידים על הוראות הבטיחות המחמירות ביותר, הם נמצאים תחת פיקוח של משרד האוצר והם מחויבים בצורה מוחלטת ללקוחות ולגולשים. האתרים מציעים פלטפורמה אידיאלית עבור מסחר במט"ח וכך הם תורמים לשיפור הביצועים.

מסחר במט"ח מהמחשב האישי אינו בא על חשבון הכשרה מוקדמת. היתרונות של מסחר במחשב הם בעיקר פונקציונאליים ולכן נדרש רקע מקצועי רלוונטי. במילים אחרות, אף סוחר לא יכול להפיק רווחים מתוך המחשב האישי כל עוד הוא לא יודע אילו פעולות לבצע. השאיפה היא למצוא את השילוב הטוב והאפקטיבי ביותר בין מסחר במט"ח מהמחשב האישי לבין יכולות פיננסיות וכלכליות.

מה הקשר בין לימודי כלכלה לבין מסחר במט"ח?

עד לפני מספר שנים פנו לימודי כלכלה רק אל סטודנטים המתעניינים בהיבט התיאורטי של שוק ההון. כתוצאה מהביקוש עבור מסחר במט"ח ולאחר לא מעט רפורמות שנערכו גם בישראל וגם במקומות אחרים בעולם, הפכו הלימודים הללו לכלי משמעותי ונפוץ. כיום נתפסים הלימודים בתור אמצעי להשגת ידע ויצירת בידול. אדם המעוניין לסחור במט"ח דרך המחשב האישי יכול להצטרף אל קורסים בכלכלה, להכיר מקרוב את המושגים השונים ולשפר בעשרות אחוזים את סיכויי ההצלחה שלו.

הקשר בין לימודים כלכלה לבין מסחר במט"ח בא לידי ביטוי במישורים רבים. ראשית, הלימודים מעניקים את הרקע התיאורטי הנדרש ומתייחסים אל נושאים כגון פקדונות, ניירות ערך, מינוף ועוד. שנית, הלימודים מבוססים על מתן ארגז כלים מעשי. במהלך הלימודים נפגשים הסוחרים עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון. המדריכים, המרצים וכל מי שמעורב בגיבוש תכנית הלימודים מכיר היטב את תחום המט"ח ויכול להפוך את התלמידים לסוחרים מוצלחים.

הדרכה על מסחר במט"ח מהבית

לימודי כלכלה מהווים את התשתית עבור מסחר במט"ח מהמחשב האישי. כבר במהלך הלימודים ניתן להתנסות בהתנהלות בתוך חדרי מסחר, אפילו מבלי להשקיע כסף פרטי. רצוי להגיע אל זירה וירטואלית של מסחר במט"ח על מנת לעבור הדרכת היכרות, ללמוד איך סוחרים באופן עקבי ולקחת חלק בתפעול מערכת המסחר. במהלך ההדרכה יכול הסוחר להפנות שאלות אל המנחה ולקבל תשובות בזמן אמת.

רק לאחר לימודי כלכלה והדרכה מעשית על מערכת המסחר ניתן להתחיל להפיק את הרווחים. כדאי למנוע מראש סיכונים, לסחור בסכומי כסף קטנים ולהביא לידי ביטוי שינויים במצב הפיננסי. מסחר במט"ח מהמחשב האישי מגלם המון יתרונות אולם הוא דורש גם סבלנות ואורך רוח. אין לצפות לרווחים מהירים ללא השקעה של זמן, משאבים ולימודים מתאימים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה